Zoeken in deze blog

zaterdag, september 19

Teamswap!!

Opzij opzij..maak plaats want ik heb haast…. Pufff…..


Ken je dat gevoel van “ aargh.. ik moet NU een kaart hebben voor X?”, 10 minuten voordat je de deur uit moet om op het feestje van X te komen?

Nou zoiets had ik vandaag, maar dan anders.. de teamswap! Helemaal vergeten dat ik mijn bijdrage vandaag moest posten. Komt ervan als je hoofd nog bij wandelingen langs zee en lekkere fietstochten in de zon zit..

Ik ben laat met posten, daarom houd ik het kort! De basiskaart is in wit, de twee grootste designerpapers zijn gesneden op 5.5 x 13.5 en 3.5 x 13.5 cm, en met een kleine border op het zwart geplakt. De doily verbindt de twee en dan met de andere kleuren (4.5 x 7 ; 4 x 6 cm) en 3x4 cm rechthoekjes gemaakt en die verdeeld over de kaart. Het sentiment komt uit de Endless thanks stempelset.

Janneke bedankt voor het idee van de swap, Wilma bedankt voor de uitdaging! Grafisch dsp is voor mij echt buiten mijn confortzone, maar altijd leuk toch om iets nieuws te doen! En dat voor de zaterdagochtend!!

De overige deelnemers:




Kijk vooral bij mijn teamgenootjes! Ze hebben zulke leuke ideeën altijd! 

Groetjes en fijn weekend allemaal...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Liane,
    Je kaartje is goed gelukt, ondanks de "stress" en het grafische dsp ;)
    Op naar volgende maand!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, dat was echt even stressen, maar het is je gelukt! Topper ;O)
    Je kaart is mooi, en volgende maand weer?

    Tot zaterdag hoop ik, ik heb er zin in.

    Liefs, J

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Janneke,

    Dank je wel! En zeker weten volgende maand weer, maar wel beter gepland!
    Ik hoop zeker tot zaterdag!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt zo onder de tijdsdruk ;)
    En even buiten je comfort zone is ook wel leuk ....

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen