Zoeken in deze blog

zaterdag, augustus 1

Toolboxtips

Goedemorgen allemaal!

Als noeste freubelaars die kaarten maken of geschenkverpakkingen zijn  we eigenlijk te vergelijken met ambachtslieden. Die maken immers ook met hun eigen handen mooie dingen. Een stoere ambachtsman herken je direct aan zijn gereedschapskist oftewel toolbox. Goed gereedschap is het halve werk en dat geldt zeer zeker ook voor het maken van kaarten. 

Punchboards zijn prachtige gereedschapjes voor ons!

Daarom zal ik regelmatig  " Toolbox Tips" plaatsen: blogjes over begrippen en gebruiksvoorwerpen die bij onze hobby regelmatig gebruikt worden maar waar zeker de beginnende   "papercrafter" niet altijd bekend mee zal zijn. 

Ik zal bepaalde technieken of begrippen uitleggen maar ik zal het ook hebben over de basisbenodigdheden in je toolbox. 

Mijn insteek  is om beginnende kaartenmaaksters te helpen met het kiezen van hun gereedschap, technieken te verduidelijken en zo samen een leuke voorraad aan kaarten, geschenkverpakkingen en andere leuke dingen te creëren. 
En wie weet... misschien zullen de meer ervaren papercrafters er ook nog wat van opsteken of (en dat lijkt me helemaal geweldig!) kunnen zij waardevolle aanvulingen of verbeteringen aanleveren. 

Mocht je vragen hebben of iets verduidelijkt willen hebben over een bepaalde techniek, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen! Hoe interactiever dit blog, hoe leuker!

Fijn weekend allemaal! ...... er is zon voorspeld!!

Wat kun je met Project Life? is ook een vraag
 die beantwoord zal worden


Groetjes, Liane

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen