Zoeken in deze blog

vrijdag, augustus 28

Nog een verjaardagskaart...

Goedemorgen!

Ons eigen mini Tallship!
Een goede vriend en mede- zeilfanaat was jarig van de week en dan mag een zelfgemaakte kaart niet ontbreken natuurlijk. Ik heb al eerder gezegd, voor mannen ben ik heel snel geneigd om een nautische kaart te maken, lekker mannelijk op de een of andere manier....
De foto is helaas wat donkerder uitgevallen dan de bedoeling, sorry daarvoor, maar ik denk wel dat alles duidelijk zichtbaar is. 

Voor deze eenvoudige kaart heb ik een A4 in Night of Navy door het midden gesneden (10.5 x 29.8 cm) en deze gescored op 14.9 cm. Op deze manier krijg je een mooie tentkaart. 
Van Very Vanilla heb ik een stuk gesneden van  9.5 x 14 cm en deze is met een embossingfolder (niet van Stampin'Up! helaas...) voorzien van mooie golfjes.  Maar uiteraard staat Whisper White ook prachtig met het marine blauw van het cardstock!

Daarna heb ik een rondje geponst van Night of Navy, een banner van 10 x 5 cm, ook van blauw. Van Very Vanilla heb ik vervolgens nog een mooi scalloprondje geponst.

Met Soft Sky en het ledger patroon van de stempelsset Open Sea, heb ik de achtergrond gestempeld op het Very Vanilla rondje, daarna ben ik met Night of Navy en de zeilbootstempel aan de slag gegaan. 

Op het grote stuk Very Vanilla heb ik een stukje Cherry Cobbler gestreept lint bevestigd, daarover heen met de niettang de banner.Het nietje laat ik lekker zichtbaar, staat wel stoer vind ik.
Op de banner heb ik de beide cirkels bevestigd en aan de binnenkant heb ik Happy Birthday gestempeld in Cherry Cobbler. 

Ik vond dit een mooie kaart, zeker nog met Sail 2015 in het achterhoofd doet de stempel mij toch wel denken aan een mini Tallship. 

Hieronder tref je zoals gebruikelijk de lijst van producten aan. Mocht je vragen hebben of een bestelling willen plaatsten, neem gerust contact met mij op!

Fijne dag weer!

Groetjes, Liane






Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen