Zoeken in deze blog

maandag, augustus 3

Kom erbij!


Zoals jullie al hebben kunnen lezen, ben ik dit blog begonnen om alle leuke maaksels van en met StampinUp producten te kunnen delen. Wat heb ik gemaakt, wat heb ik daarvoor gebruikt en hoe heb ik het gedaan?


Mocht je ge├»nspireerd geraakt zijn, kan ik je helpen met:

  1. het aanschaffen van alle leuke spulletjes zodat je zelf aan de slag kunt
  2. het organiseren van een workshop bij jou thuis, zodat je met vrienden (ja voor mannen is het ook leuk! Bedenk eens wat een impact een zelfgemaakte kaart op je partner heeft!) en vriendinnen, buurvrouwen, zussen etc.. aan de slag kunt met een leuk en ontspannen project.
  3. jou te laten groeien tot teamgenoot!


Hoe word je een Stampin'Up! teamgenoot?

Jij meldt je aan als nieuwe demo en kiest je eigen instappakket uit. 
Dit betekent dat je zelf een flexibele starterskit samenstelt (waar ik je uiteraard bij wil helpen) die helemaal op jouw wensen is afgestemd. 

Allereerst kun je voor 175 Euro aan Stampin'Up! producten uit de catalogus bestellen. Het maakt niet uit wat je bestelt: een big-shot met accessoires, meerdere stempels, cardstock of een combinatie van ...... nou ja, van wat je maar wilt!

Bij iedere starterskit komt een zakelijk pakket, waarin alles zit om je eigen Stampin'Up! zaak te beginnen. Dit gedeelte heeft een waarde van 30 Euro. 
Voor dit totale pakket betaal je dan 129 Euro en alles wordt  gratis naar jou opgestuurd. 

Vanaf het moment van aanmelden, kun je als demo werken en bestellingen plaatsen met korting. 

Of je nu in mijn team komt om van die mooie korting te kunnen genieten, of dat je geld wilt verdienen met je hobby en workshops wilt geven, het maakt niets uit, je bent altijd van harte welkom!

Welke voordelen zijn er allemaal?
Je staat er niet alleen voor!
  • je kunt bestellen met korting
  • je kunt geld verdienen met de leukste hobby ter wereld
  • je kunt gratis producten verdienen
  • je bent als een van de eersten op de hoogte van de nieuwste trends en producten
  • je krijgt begeleiding van mij en de andere teamleden
Jij bepaalt helemaal zelf welk soort demo jij wilt worden en hoeveel tijd je hieraan wilt besteden. Mocht je je eigen zaak willen opbouwen, coach ik je daar graag bij. Hiervoor hoef je niet in de buurt te wonen, lang leve internet en de telefoon!


Er is wel een voorwaarde: als je als demonstrator actief wilt blijven zul je per kwartaal voor €300,- (excl btw)  moeten bestellen. En het eerste kwartaal krijg je zelfs nog langer de tijd. Dit om even rustig te wennen aan het demo-schap.
En als je je bedrag niet haalt, er zijn geen verassingen achteraf. Je wordt dan automatisch uitgeschreven en zit nergens aan vast. 


Wil je meer weten, kun je altijd even een mailtje sturen met je vragen, ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.

Hartelijke groetjes ( en tot ziens als teamgenoot?)


Liane

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen