Zoeken in deze blog

woensdag, augustus 5

Christmas is coming!!!

Hoi allemaal!
inspiratie uit de jaarlijkse catalogus.

Ik geef direct toe dat bovenstaande titel een beetje een gekke opening is aan het begin van augustus, maar regeren is vooruitzien!

Het is nu (af en toe) zonnig weer en mijn hoofd zit eerder bij zeilen en buiten zijn dan bij Kerst. Maar toch is het belangrijk om nu even stil te staan bij de komende herfstperiode en de daarop volgende kersttijd. 

Ik maak graag mijn kaarten en cadeauverpakkingen of versieringen zelf. Je geeft op die manier nog een extra persoonlijk tintje aan je geschenken en aan je kerstwensen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jullie verzendlijst is, maar ik moet al halverwege september beginnen met het bedenken en maken van alles. Misschien jullie ook wel? Of misschien zijn jullie juist van plan om dit jaar eens een leuke workshop kerstkaarten maken te doen. Of wil je leren hoe je prachtige doosjes en andere verpakkingen kunt maken.

cadeau tags: leuk om op je pakjes te hangen!
Dan is het helemaal niet gek om nu al stil te staan bij de nieuwe catalogus van Stampin'Up! die er aan zit te komen! En de artikelen die erin staan zijn fantastisch! (Dat is nou een van de voordelen van het demonstrator zijn... je krijgt ' sneakpeaks'  van de  nieuwe producten). 
Mooie stempelsets voor het najaar, Halloween of Kerst. 
Met bijpassende thinlits, papier, lint, buttons en andere versieringen, Project Life sets met kaarten en embellishments en nog veel meer. 
Er staan ook mooie voorbeelden in de catalogus die  je makkelijk thuis kunt namaken of die ter inspiratie kunnen dienen voor een leuke party bij jou thuis.



Hoe kom je in het bezit van deze mooie seizoenscatalogus? 

  • plaats je in de maand augustus een bestelling van 35 Euro of meer, dan stuur ik je na 24 augustus automatisch een exemplaar toe. 
  • stuur mij een mailtje met daarin je naam, adres en telefoonnummer en maak 2,76 euro verzendkosten naar mij over. Vanaf 24 augustus stuur ik je de catalogus toe.
  • je wilt geen papieren exemplaar? Vanaf 1 september staat de catalogus ook online.


Is dit niet een ontzettend leuke verpakking?
Vanaf 1 september is het ook mogelijk om producten uit de catalogus te bestellen. Stuur daarvoor gewoon een mailtje met jouw gegevens en de producten die je wilt hebben. Ik laat je weten hoe de bestelprocedure dan verder gaat. 

Houd vanaf 1 september ook YouTube goed in de gaten.... Stampin'Up! heeft een eigen kanaal waar het inspirerende filmpjes laat zien over al hun producten! Uhm... eigenlijk is dit kanaal nu ook al de moeite waard om te bekijken...inspiratie kunnen we immers altijd wel gebruiken. Zeker om leuke dingetjes te maken.

en zelfs deze doosjes kun je zelf maken met onze producten!


En je weet het inmiddels al.. mocht je vragen hebben, neem gerust contact met mij op!

Voor nu veel knutselplezier of vakantiepret en tot de volgende keer,
Groetjes,
Liane

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen